EG Worksense

Din smarta kontorslösning för helhetlig ledning och utveckling av arbetsmiljön.

  • Realtidsdata om utrymmesanvändning med hjälp av sensorteknik
  • En superenkel mobilapp möjliggör smidigt hybridarbete för dina anställda, så att de kan boka arbetsstationer och andra utrymmen i förväg eller i farten!
  • Varför inte ansluta dig till de företag som sparar stora summor pengar genom att optimera sina lokaler så att de matchar den faktiska användningen?

Läs mer om EG Worksense

EG Worksense-intro

EG Worksense är en smart kontorslösning som utnyttjar sensorteknologi

EG Worksense - Centrala funktioner

Ta datadrivna beslutningar och optimera din arbetsplats för att möta faktiska behov, samtidigt som du effektiviserar de anställdas hybridarbete.

information

Analyser för administration av arbetsplatsen

Analyser för administration av arbetsplatsen

Vi använder sensorteknik för att samla in riklig realtidsdata, som du kan utnyttja för att optimera dina lokaler utifrån deras faktiska användningsbehov. Data hjälper dig att utveckla arbetsmiljön och hålla dig mer uppdaterad om förändringar och krav. Genom att rationalisera lokalerna för att bättre matcha deras faktiska användning kan du också uppnå betydande besparingar.

Vår rapporteringsfunktion ger en omfattande översikt över personalfördelning per våning, vilket möjliggör detaljerad granskning av individuella arbetsplatser. Du kan filtrera data baserat på byggnad, våning, arbetsområde, arbetsstationer och rum, samt tillämpa olika tidsrelaterade filter som datum, månad, vecka, veckodag och timmar. Nyckeltal (KPI) inkluderar det högsta antalet personer, daglig genomsnittlig toppnotering och totalt genomsnittligt antal, vilket också kan visas som procent om kapacitetsdata för våning eller rum är tillgänglig.

approval

Digitala planlösningar

Digitala planlösningar

Låt oss digitalisera alla dina våningsplaner och hålla dem aktuella. Ersätt dina gamla pappersskyltar med digitala skärmar i lobbyn och vägbeskrivningskiosker.

Fasilitetens planlösningar kan vara lite spridda på olika ställen. Vi digitaliserar alla planlösningar och håller dem uppdaterade för dig. I planlösningarna visas namnen på alla rum och deras funktioner. Detta gör ditt arbete snabbare och enklare när du vet var du enkelt kan hitta uppdaterade bilder. Planlösningarna visar namn och funktionalitet för alla rum.

administrering

Skrivbords- och rumsbokning

Skrivbords- och rumsbokning

Enligt studier kan dina anställda lägga upp till 60 minuter i veckan på att söka efter lediga kontors- eller parkeringsplatser när de kommer till jobbet. Genom Worksense-mobilappen kan dina anställda boka kontorsplatser, mötesrum eller parkeringsplatser i förväg, vilket gör vardagen enklare.

Arrows

Vägbeskrivning och interaktiva våningsplan

Vägbeskrivning och interaktiva våningsplan

Ge medarbetare och gäster möjlighet att navigera på kontorsvåningar, i byggnader och på campus för att hitta den person, skrivbord eller rum de söker.

People

Användardata i realtid

Användardata i realtid

Har du någonsin undrat vilken dag alla är på kontoret förutom du? Se vem som planerar att komma till kontoret dagen efter, eller ta reda på var din favoritkollega sitter. Boka en lämplig plats i förväg eller i farten, beroende på vilken typ av plats du behöver.

I mötet med krav på att vara hållbar kan användningen av arbetsstationer och rum begränsas. På så sätt kan dina anställda se vilka platser och arbetsstationer som för tillfället inte är tillgängliga.

Rengøringsmodul

Serviceförfrågningar

Serviceförfrågningar

Spilldes det kaffe i mötesrummet? Lösningen erbjuder en funktion för registrering av städ- och underhållstjänster med exakt platsinformation.

Manage capacity

Hantera kapacitet, hälsa och säkerhet

Hantera kapacitet, hälsa och säkerhet

Begränsa och kommunicera kontorets kapacitet vid behov. Fokusera städnings efforts baserat på utnyttjande- och bokningsdata, och hantera servicförfrågningar för att säkerställa underhåll.

 
Know more

Spara energi och sänk ditt koldioxidavtryck

Spara energi och sänk ditt koldioxidavtryck

Att möjliggöra flexibelt eller hybridarbete, införa delade miljöer och minska onödig yta kommer att hjälpa till att spara både pengar och planeten.

Right-size your spaces

Anpassa dina utrymmen efter behov, spara på dina fastighetskostnader

Anpassa dina utrymmen efter behov, spara på dina fastighetskostnader

Genom att kontinuerligt samla in data om utnyttjande av ytor och skrivbord får du en förståelse för hur mycket utrymme du faktiskt behöver, och vilka typer av utrymmen din organisation vill använda, baserat på "vad som är populärt och vad som inte är.

Vi erbjuder tre paket – anpassade efter era behov

Hitta rätt paket för att använda, hantera, analysera och optimera din arbetsplats - och skala upp snabbt när du lär dig och växer.

worksense-deskbooking

Basic

Basic

Arbetsplatsen i din ficka

Kom igång med att erbjuda flexibilitet och valmöjligheter, samt hantera en säker användning av utrymmet. När du vill ha en enkel "programvarulösning" som hjälper organisationen att börja dela skrivbord, hitta sin väg och få människor att samlas. Grunderna för att förbättra den dagliga arbetsplatsupplevelsen och få en ungefärlig förståelse för hur människor använder dina kontor. Förändring av arbetskulturen börjar här.

Inkluderar:

  • Mobilapp, webbläsartillgång och kioskåtkomst
  • Skrivboksbokning för dig själv, kollega eller besökare
  • Personfinnare på våningsplaner
  • Se vem som planerar att vara på kontoret
  • Digitala och interaktiva våningsplaner
  • Utrymmesnamn och etiketter för vägbeskrivning
  • Dynamisk hantering av bokningsbar kapacitet
  • Analys av skrivboksdata
  • Single Sign-On (SSO)
  • Obegränsat antal användare
  • Hjälpcenter och handledningar
  • SLA (8-16 EET)

+IoT-sensortestkit (30-dagars provperiod)

worksense-analyze

Pro

Pro

Den smarta arbetsplatslösningen

Bästa värde: Frigör dina medarbetare från skrivbord och frigör ditt bortkastade utrymme. Denna lösning kommer att betala sig själv många gånger om i besparingar på fastighetskostnader. Samla in hård användningsdata och servicebiljetter för FM-verksamhet och strategiska arbetsplatsbeslut. Optimera dina utrymmesbehov och koldioxidavtryck baserat på fakta. Förbättra kontorsdesign, underhåll och arbetsplatsupplevelse med en lösning.

Inkluderar:

  • Allt i Grundpaketet, plus:
  • Bokning av mötesrum (integration)
  • Serviceförfrågningar (integration)
  • Live-visualisering av beläggning och inomhusluftkvalitet (IAQ)
  • IoT-närvarosensorer (utvalda)
  • IoT-sensorer för inomhusluftkvalitet (utvalda)
  • IoT-parkeringssensorer (utvalda)
  • Utnyttjandeanalys från sensorer
  • IAQ-data (temperatur, fuktighet, CO2, TVOC)
  • Analys av arbetsplatsens värmekarta
  • Högsta tids- och rumsdataupplösning
  • Dataretention i 2 år
  • Platsbaserade servicebiljetter via app
worksense-enterprise

Enterprise

Enterprise

Den kompletta arbetsplatsupplevelsen

Maximera din arbetsplatsupplevelse. Använd den fulla potentialen av realtidsdata i en smart kontorslösning för att skapa en dynamisk och delad arbetsplats. Denna plattform för arbetsplatsupplevelse har företagsnivåfunktioner och support. Hyresgäster och fastighetsägare med komplexa krav på behörighets- och användarhantering, flera platser och hög servicenivå – ta en titt på detta.

Inkluderar:

  • Allt i Pro, plus:
  • Live-köer för restauranger
  • Integrationer av IoT-enheter (icke-standard)
  • Anpassad rapportering
  • Anpassad dataretention

Låt oss hjälpa dig att skapa en smart arbetsplatsupplevelse och leda med arbetsplatsanalys

Kontakta våra experter

EG levererar innovativa IT-lösningar till den offentliga sektorn baserat på bred administrativ kompetens, djup praktisk kunskap och den senaste digitala expertisen kombinerat med omfattande erfarenhet.

Ring oss eller mejla oss och få svar på dina frågor innan du bestämmer dig.

Sales Executive

Marthe Holand

Tel:   +4748121745

Email:  mhola@eg.no