Omnichannel Optimiser

Effektiviserar din kundkommunikation tvärs över alla kanaler.

Med avancerade analyser av kundbeteende kan du skapa sammanhängande kundupplevelser. Personlig, exakt och konsekvent kommunikation som är inriktad mot den enskilda kundens unika behov ger den optimala omnichannel-kundupplevelsen.

Ring oss så berättar vi mer

Kundreferenser

  • MKB

    MKB energieffektiviserar och sparar miljoner med hjälp av Qlik.

  • Höganäs

    Att Höganäs och Qlik lyckades få in så stora mängder information och funktionalitet i ett och samma system.

  • Icopal

    Icopal har med en komplett performance management-lösning från EG effektiviserat ekonomifunktionens arbetsuppgifter. Läs mer om samarbetet här.

Nyheter och artiklar

25okt
Pressmeddelande
GodEl väljer EG som teknologipartner
Article /  Michael Weis
CRM-klar i 11 steg
Article /  Christian P. Olsen
Så blir CRM 100 % integrerat i medarbetarnas vardag