Professionell dokument- och ärendehantering med EG CrossWork

Med EG CrossWork skapar, arkiverar, återfinner och delar du information och dokument om kunder, partner och projekt på en plats.

EG CrossWork optimerar samarbete tvärs över organisationen, gör det enkelt att automatisera och stödja processer och att få tillgång till nyckelfunktioner från Outlook eller en mobil enhet.

Läs mer om EG CrossWork på den här sidan

Sätt fart på processerna, spara tid och utnyttja befintlig kunskap optimalt

EG CrossWork är en molnbaserad kunskapsplattform som bygger vidare på SharePoint Onlines starka funktionalitet genom att integrera direkt med och använda information från dina befintliga system som t.ex. Office 365, Dynamics ERP-lösningar och Dynamics CRM.

  • Organisera kunskap
  • Känd struktur
  • Strömlinjeformade processer
  • Best practice
  • Mobil effektivitet
Tillbaka
Nästa

Samla all kunskap på en plats

EG CrossWork integrerar med verksamhetens kärnsystem som Microsoft Dynamics AX och NAV, Dynamics CRM och Office 365. Det samlar och strukturerar tillgänglig kunskap, som t.ex. dokument, e-post och grunddata, som tidigare har varit utspridd på olika system, gör den sökbar, enkel att hitta och använda igen.

Du kan också enkelt följa och stärka dina projektförlopp genom samtliga faser från t.ex. inledande offerter via leverans och hela vägen till support. Äntligen kan den strukturerade kunskapen göras tillgänglig tvärs över hela värdekedjan, även till externa parter som kunder och samarbetspartner.

All information finns i den ordning du är van vid

EG CrossWork återanvänder den struktur du redan känner till från ditt ERP-system. Det innebär i praktiken att allt automatiskt organiseras och återfinns på sin vanliga plats, så att du enkelt kan navigera runt i befintlig kunskap om t.ex. kunder, partner, produkter och projekt. 

Stöd verksamhetens processer

Processer är ofta en kombination av strukturerade och icke-strukturerade element. EG CrossWork rymmer båda delar tvärs över system, dokument och e-post. Det stödjer implementering av standardiserade processförlopp, så att du kan effektivisera allt från t.ex. godkännande av bilagor till utveckling och introduktion av nya produkter.

Spara tid och stärk best practice med EG CrossWork

EG CrossWork återanvänder automatiskt information om t.ex. kunder, kontakter och ekonomiska transaktioner från ditt ERP- och CRM-system och sätter in dem i anslutna dokument eller mallar. Det sparar tid och tangentbordsarbete, och minimerar dessutom risken för fel. Automatisk anslutning av metadata gör det också enkelt att hitta dokumentet igen.

Plattformen stöder best practice i hela verksamheten och gör det enkelt att återanvända befintliga dokument och mallar, så att du snabbare kan upprätta t.ex. offerter och order.

Var effektiv överallt, även mobilt

Medarbetarna kommer att kunna arbeta med den samlade, integrerade kunskapsbasen och dra fördel av möjligheterna med EG CrossWork direkt i Outlook med EG Outlook Plugin. Medarbetarna kan också arbeta med EG CrossWork via en mobil enhet när de är på språng. Det sparar tid, stärker samarbetet och ökar rörligheten.