Microsoft Dynamics 365 for Retail

En heltäckande molnbaserad ERP-lösning för dagens detaljhandlare.

  • Gedigen omnikanalfunktion för enastående kundupplevelser
  • Intelligent drift, från inköp till försäljning
  • Effektiv produkthantering tvärs över kanaler och områden
  • Flexibel, skalbar implementering.

Kontakta oss och berätta vad du behöver

Allt du behöver för att göra ditt företag inom detaljhandeln mer effektivt

  • En enastående kundupplevelse
  • Heltäckande funktionalitet
  • Strömlinjeformad daglig drift
Tillbaka
Nästa

Erbjud en enastående kundupplevelse på alla plattformar

Kraftfulla omnikanalverktyg hjälper dig att kommunicera med dina kunder, vare sig de befinner sig i fysiska butiker, i onlinebutiker eller på sociala nätverk.

Du kan erbjuda en kundupplevelse som är sömlös, personlig och unik, med stora möjligheter att engagera kunderna, bland annat genom:

  • Butikskampanjer
  • Omnikanalhantering
  • Orderhantering
  • Marknadsföring och business intelligence.
Läs mer

Heltäckande molnbaserad funktionalitet som strömlinjeformar din verksamhet

Back-office-funktioner, som inköp och ekonomi, är en del av den heltäckande lösningen. Detta innebär fullständig transparens i hela organisationen.

Vilka funktioner du behöver bestämmer du. Du kan implementera hela lösningen, eller individuella affärsfunktioner som kompletterar dina befintliga system där det passar bäst i din organisation.

Dynamics 365 är en molnbaserad lösning. Du kan därmed skala upp och ner allteftersom dina behov förändras. Du betalar bara för det du använder. 

Läs mer om EG:s fullständiga sortiment av lösningar fokuserade på detaljhandeln

Stärk din dagliga drift

Dynamics 365 for Retail är en fristående, sammanhängande lösning som hjälper enkel- och multikanalsverksamheter att kommunicera med sina kunder genom att:

  • Lägga till nya butiker, som ”pop-up”-butiker eller nya handelskanaler
  • Förkorta tiden i kassan och ge fantastisk kundservice i butik med modern POS-teknik
  • Samla och sammanföra information om inköpsavsikter och -preferenser på sociala medier
  • Planera och genomföra personliga, relevanta kampanjer i många kanaler
  • Lägga till flexibla inköpsalternativ, som att beställa online och hämta i butik.
Läs mer

EG har sålt sin serviceverksamhet till DXC Technology

 

Vi har därför delat upp vår websida i två: EG Sverige och EG's serviceverksamhet.