Microsoft Dynamics 365 for Retail

En heltäckande molnbaserad ERP-lösning för dagens detaljhandlare.

  • Gedigen omnikanalfunktion för enastående kundupplevelser
  • Intelligent drift, från inköp till försäljning
  • Effektiv produkthantering tvärs över kanaler och områden
  • Flexibel, skalbar implementering.

Kontakta oss och berätta vad du behöver

Allt du behöver för att göra ditt företag inom detaljhandeln mer effektivt

  • En enastående kundupplevelse
  • Heltäckande funktionalitet
  • Strömlinjeformad daglig drift
Tillbaka
Nästa

Erbjud en enastående kundupplevelse på alla plattformar

Kraftfulla omnikanalverktyg hjälper dig att kommunicera med dina kunder, vare sig de befinner sig i fysiska butiker, i onlinebutiker eller på sociala nätverk.

Du kan erbjuda en kundupplevelse som är sömlös, personlig och unik, med stora möjligheter att engagera kunderna, bland annat genom:

  • Butikskampanjer
  • Omnikanalhantering
  • Orderhantering
  • Marknadsföring och business intelligence.
Läs mer

Heltäckande molnbaserad funktionalitet som strömlinjeformar din verksamhet

Back-office-funktioner, som inköp och ekonomi, är en del av den heltäckande lösningen. Detta innebär fullständig transparens i hela organisationen.

Vilka funktioner du behöver bestämmer du. Du kan implementera hela lösningen, eller individuella affärsfunktioner som kompletterar dina befintliga system där det passar bäst i din organisation.

Dynamics 365 är en molnbaserad lösning. Du kan därmed skala upp och ner allteftersom dina behov förändras. Du betalar bara för det du använder. 

Läs mer om EG:s fullständiga sortiment av lösningar fokuserade på detaljhandeln

Stärk din dagliga drift

Dynamics 365 for Retail är en fristående, sammanhängande lösning som hjälper enkel- och multikanalsverksamheter att kommunicera med sina kunder genom att:

  • Lägga till nya butiker, som ”pop-up”-butiker eller nya handelskanaler
  • Förkorta tiden i kassan och ge fantastisk kundservice i butik med modern POS-teknik
  • Samla och sammanföra information om inköpsavsikter och -preferenser på sociala medier
  • Planera och genomföra personliga, relevanta kampanjer i många kanaler
  • Lägga till flexibla inköpsalternativ, som att beställa online och hämta i butik.
Läs mer

Kundreferenser

  • Granngården

    Konkurrensen inom detaljhandeln blir allt hårdare och prispressen blir mer och mer påtaglig. Granngården hade tidigare svårt att utveckla affären med hjälp av lösningen som tidigare användes. En av de främsta utmaningarna var att förverkliga omnikanalstrategin, det vill säga att skapa den bästa sömlösa upplevelsen för sina kunder oavsett kanal.

  • Vidinge Grönt

    Salladsproducenten Vidinge Grönt AB växer och expanderar sin verksamhet och för att klara sin tillväxtplan så satsar de nu på ett modernt IT stöd!