EG Managed NAV

Hög upptid, koll på säkerheten och förutsebara kostnader. 

  • Garanterad upptid enligt ett SLA
  • Fasta och förutsebara kostnader
  • Inget underhåll eller hårdvaruinvesteringar

Kundreferenser

  • MOCON Europe

    MOCON Europe fick insikt om osynliga problem

  • Tura Scandinavia

    Läs om hur Microsoft Dynamics NAV hjälpte ett av de ledande grossistföretagen i Sverige att stärka affärsrelationerna med de stora detaljhandelskedjorna.

  • Solaris Bus & Coach

    Microsoft Dynamics NAV och MediusFlow automatiserar, förenklar och utvecklar kundservicen hos expansiv busstillverkare.

Nyheter och artiklar

Article /  THRIVE
Tre utmaningar för it-chefer
Article /  THRIVE
Tre viktiga budskap till it-chefer: Så hanterar du risker i samband med omställningar

EG har sålt sin serviceverksamhet till DXC Technology

 

Vi har därför delat upp vår websida i två: EG Sverige och EG's serviceverksamhet.