Optimera kundupplevelsen

Det är möjligt att förbättra relationen till dina kunder, oavsett om du möter dem online, på telefon eller fysiskt. Det finns många alternativ för att stödja kundbemötande, särskilt med teknik.

Läs mer

Fem fokusområden för din digitala strategi

Vi arbetar varje dag med verksamheter som fokuserar på att få ut mesta möjliga av de digitala affärsmöjligheterna. Vi har identifierat fem nyckelområden som är en perfekt matchning mellan verksamheters behov och de tekniska möjligheterna.

Verksamheter som framgångsrikt möter digitaliseringen gör följande: 

bankafstemning

1. Fattar bättre datadrivna beslut

Läs mer

1. Fattar bättre datadrivna beslut

Share of knowledge

2. Digitaliserar affärsprocesser

Läs mer

2. Digitaliserar affärsprocesser

Med denne app kan du optimere din forretning og dit forhold til revisor og bank ved at give dem mere indsigt i din virksomhed. Samtidig får du nemt og overskueligt overblik over din forretnings performance og kan benchmarke op imod dine konkurrenter. Du vælger selv, hvor detaljeret du vil gøre det.

optimer kundeoplevelsen

3. Optimerar kundupplevelsen

Läs mer

3. Optimerar kundupplevelsen

 Minimér den teknologiske kompleksitet

4. Minskar teknisk komplexitet

Läs mer

4. Minskar teknisk komplexitet

Skab konkurrencefordele

5. Skapar nya konkurrensfördelar

Läs mer

5. Skapar nya konkurrensfördelar

Arrow

Tillbaka till inledningen - Uppnå din digitala potential

Läs mer

Tillbaka till inledningen - Uppnå din digitala potential

 

Artikel
Kundernas beteende förändras ständigt. Kan du hänga med i utvecklingen?
Är du redo för kundernas nya krav på leverans, personifierade erbjudanden, belöningar och tjänster? Ta reda på hur du kan ligga steget före konkurrenterna.
Artikel
Dataetik: Därför ger franska företag tillbaka sina kunders data
Just nu pågår ett spännande experiment i Frankrike som handlar om personuppgifter. Ett antal företag har bestämt sig för att ge tillbaka data till sina kunder.