EG Worksense

Din smarta kontorslösning för helhetlig ledning och utveckling av arbetsmiljön.

  • Realtidsdata om utrymmesanvändning med hjälp av sensorteknik
  • En superenkel mobilapp möjliggör smidigt hybridarbete för dina anställda, så att de kan boka arbetsstationer och andra utrymmen i förväg eller i farten!
  • Varför inte ansluta dig till de företag som sparar stora summor pengar genom att optimera sina lokaler så att de matchar den faktiska användningen?

Boka demo

EG Worksense

EG Worksense är en smart kontorslösning som utnyttjar sensorteknologi

EG Worksense - Centrala funktioner

Ta datadrivna beslutningar och optimera din arbetsplats för att möta faktiska behov, samtidigt som du effektiviserar de anställdas hybridarbete.

information

Analyser för administration av arbetsplatsen

Analyser för administration av arbetsplatsen

Vi använder sensorteknik för att samla in riklig realtidsdata, som du kan utnyttja för att optimera dina lokaler utifrån deras faktiska användningsbehov. Data hjälper dig att utveckla arbetsmiljön och hålla dig mer uppdaterad om förändringar och krav. Genom att rationalisera lokalerna för att bättre matcha deras faktiska användning kan du också uppnå betydande besparingar.

Vår rapporteringsfunktion ger en omfattande översikt över personalfördelning per våning, vilket möjliggör detaljerad granskning av individuella arbetsplatser. Du kan filtrera data baserat på byggnad, våning, arbetsområde, arbetsstationer och rum, samt tillämpa olika tidsrelaterade filter som datum, månad, vecka, veckodag och timmar. Nyckeltal (KPI) inkluderar det högsta antalet personer, daglig genomsnittlig toppnotering och totalt genomsnittligt antal, vilket också kan visas som procent om kapacitetsdata för våning eller rum är tillgänglig.

approval

Digitala planlösningar

Digitala planlösningar

Låt oss digitalisera alla dina våningsplaner och hålla dem aktuella. Ersätt dina gamla pappersskyltar med digitala skärmar i lobbyn och vägbeskrivningskiosker.

Fasilitetens planlösningar kan vara lite spridda på olika ställen. Vi digitaliserar alla planlösningar och håller dem uppdaterade för dig. I planlösningarna visas namnen på alla rum och deras funktioner. Detta gör ditt arbete snabbare och enklare när du vet var du enkelt kan hitta uppdaterade bilder. Planlösningarna visar namn och funktionalitet för alla rum.

administrering

Skrivbords- och rumsbokning

Skrivbords- och rumsbokning

Enligt studier kan dina anställda lägga upp till 60 minuter i veckan på att söka efter lediga kontors- eller parkeringsplatser när de kommer till jobbet. Genom Worksense-mobilappen kan dina anställda boka kontorsplatser, mötesrum eller parkeringsplatser i förväg, vilket gör vardagen enklare.

Arrows

Vägbeskrivning och interaktiva våningsplan

Vägbeskrivning och interaktiva våningsplan

Ge medarbetare och gäster möjlighet att navigera på kontorsvåningar, i byggnader och på campus för att hitta den person, skrivbord eller rum de söker.

People

Användardata i realtid

Användardata i realtid

Har du någonsin undrat vilken dag alla är på kontoret förutom du? Se vem som planerar att komma till kontoret dagen efter, eller ta reda på var din favoritkollega sitter. Boka en lämplig plats i förväg eller i farten, beroende på vilken typ av plats du behöver.

I mötet med krav på att vara hållbar kan användningen av arbetsstationer och rum begränsas. På så sätt kan dina anställda se vilka platser och arbetsstationer som för tillfället inte är tillgängliga.

Rengøringsmodul

Serviceförfrågningar

Serviceförfrågningar

Spilldes kaffet på bordet i mötesrummet? Lösningen kan inkludera en funktion för serviceförfrågningar, som gör det enkelt att hantera underhåll och drift av kontorslokaler med exakt platsinformation. Den som har spillt behöver bara öppna mobilappen och skicka in en serviceförfrågan.

Hantera och se kontorskapaciteten för att minska kostnader och optimera effektiviteten. Underhålls- och städpersonal kan omedelbart se vilka uppgifter som ska utföras baserat på bland annat bokningsdata.

 

Vi erbjuder tre paket – anpassade efter era behov

Hitta rätt paket för att administrera, analysera och optimera din arbetsplats – vi hjälper dig att välja!

worksense-deskbooking

STARTER

STARTER

Från 1,50 €/person/månad

Förändringen av arbetskulturen börjar här

För företag som tar sina första steg mot delade arbetsplatser och anpassar sin arbetsmiljö för hybridarbete. Börja med vår funktion för skrivbordsbokning och uppgradera till Advanced när ni har kommit längre på er resa mot ett smart kontor.

Inkluderade funktioner

Plattform

  • Mobilapplikation
  • Desktop-applikation
  • Single Sign-On (SSO)
  • SLA (8–16 EET)

Planritningar

  • Digital tvilling av planritningar
  • Obegränsat antal byggnader och våningar
  • Namn och etiketter på utrymmen
  • Hantering av kontorskapacitet

Bokningar

  • Bokning av arbetsplatser
  • Ställ in hur många dagar i förväg bokningar kan göras
  • Möjlighet att enkelt boka för flera dagar
  • Möjlighet att boka åt en kollega
  • Möjlighet att boka åt en gäst
  • Möjlighet till privata bokningar
  • Se vem som planerar att vara på kontoret (kräver bokning av skrivbord)

Visualisering av IoT-data i realtid (kräver IoT-enheter)

  • Beläggning
  • Arbetsplatser
  • Rum
  • Telefonbås
  • Parkering
  • Inomhusluftens kvalitet
  • CO2
  • Temperatur
  • Luftfuktighet

Beläggningsanalys (kräver IoT-enheter)

  • Portföljvy
  • Byggnadsvy
  • Våningsvy
  • Tidsupplösning 5 min (maximal)
  • Data lagras i 1 år

Bokningsanalys (kräver bokningsfunktioner)

  • Portföljvy
  • Byggnadsvy
  • Våningsvy
  • Data lagras i 1 år
worksense-analyze

ADVANCED

ADVANCED

Från 2,50 €/person/månad

Maximera användningen av outnyttjat utrymme

För företag som vill dra nytta av möjligheterna med hybridarbete genom att maximera kontorskapaciteten utan att kompromissa med produktiviteten eller arbetsmiljön.

Perfekt för växande företag, det här paketet erbjuder större flexibilitet och effektivitet för att optimera din smarta kontorsupplevelse.

Inkluderade funktioner

Allt i STARTER, plus:

Plattform

  • Lobbyskärmar (Kioskvy)

Bokningar

  • Mötesrum
  • Parkering
  • Telefonbås
  • Kalenderintegration (stöd för Office 365 och Exchange Server On-Prem)
worksense-enterprise

ENTERPRISE

ENTERPRISE

Arbetsplatsinnovation som matchar era behov

Lösningar för stora organisationer med skräddarsydda behov. Låt oss tillsammans titta närmare på hur vi kan bygga ett anpassat system för dig! Kontakta oss - vi finns här för dig.

Låt oss hjälpa dig att skapa en smart arbetsplatsupplevelse och leda med arbetsplatsanalys

Nyheter och bloggar

  • Goda skäl för att arbeta flexibelt

    Det finns flera goda skäl att införa flexibla arbetslösningar, och det mest övertygande skälet är nog att det ger nöjda medarbetare.

  • Mobilisera! Flexibelt arbete: Vad det är – och vad det inte är

    Flexibelt arbete och växling mellan att arbeta hemifrån och på kontoret kan leda till en bättre balans mellan arbete och fritid.

  • 9 tips för att komma igång med flexibelt arbete

    Fleksibelt arbeidsmiljø med sensorteknologi er ofte basert på retningslinjer som er utarbeidet av HR.

Kontakta våra experter

Fyll i kontaktformuläret så hör vi av oss så snart som möjligt! Vi hjälper dig gärna att utforska hur EG Worksense kan stötta din organisation med att effektivisera hybridarbete och samla in realtidsdata för att förbättra din arbetsplats.