EG Worksense

Din smarta kontorslösning för helhetlig ledning och utveckling av arbetsmiljön.

  • Realtidsdata om utrymmesanvändning med hjälp av sensorteknik
  • En superenkel mobilapp möjliggör smidigt hybridarbete för dina anställda, så att de kan boka arbetsstationer och andra utrymmen i förväg eller i farten!
  • Varför inte ansluta dig till de företag som sparar stora summor pengar genom att optimera sina lokaler så att de matchar den faktiska användningen?

Boka demo

EG Worksense

EG Worksense är en smart kontorslösning som utnyttjar sensorteknologi

EG Worksense - Centrala funktioner

Ta datadrivna beslutningar och optimera din arbetsplats för att möta faktiska behov, samtidigt som du effektiviserar de anställdas hybridarbete.

information

Analyser för administration av arbetsplatsen

Analyser för administration av arbetsplatsen

Vi använder sensorteknik för att samla in riklig realtidsdata, som du kan utnyttja för att optimera dina lokaler utifrån deras faktiska användningsbehov. Data hjälper dig att utveckla arbetsmiljön och hålla dig mer uppdaterad om förändringar och krav. Genom att rationalisera lokalerna för att bättre matcha deras faktiska användning kan du också uppnå betydande besparingar.

Vår rapporteringsfunktion ger en omfattande översikt över personalfördelning per våning, vilket möjliggör detaljerad granskning av individuella arbetsplatser. Du kan filtrera data baserat på byggnad, våning, arbetsområde, arbetsstationer och rum, samt tillämpa olika tidsrelaterade filter som datum, månad, vecka, veckodag och timmar. Nyckeltal (KPI) inkluderar det högsta antalet personer, daglig genomsnittlig toppnotering och totalt genomsnittligt antal, vilket också kan visas som procent om kapacitetsdata för våning eller rum är tillgänglig.

approval

Digitala planlösningar

Digitala planlösningar

Låt oss digitalisera alla dina våningsplaner och hålla dem aktuella. Ersätt dina gamla pappersskyltar med digitala skärmar i lobbyn och vägbeskrivningskiosker.

Fasilitetens planlösningar kan vara lite spridda på olika ställen. Vi digitaliserar alla planlösningar och håller dem uppdaterade för dig. I planlösningarna visas namnen på alla rum och deras funktioner. Detta gör ditt arbete snabbare och enklare när du vet var du enkelt kan hitta uppdaterade bilder. Planlösningarna visar namn och funktionalitet för alla rum.

administrering

Skrivbords- och rumsbokning

Skrivbords- och rumsbokning

Enligt studier kan dina anställda lägga upp till 60 minuter i veckan på att söka efter lediga kontors- eller parkeringsplatser när de kommer till jobbet. Genom Worksense-mobilappen kan dina anställda boka kontorsplatser, mötesrum eller parkeringsplatser i förväg, vilket gör vardagen enklare.

Arrows

Vägbeskrivning och interaktiva våningsplan

Vägbeskrivning och interaktiva våningsplan

Ge medarbetare och gäster möjlighet att navigera på kontorsvåningar, i byggnader och på campus för att hitta den person, skrivbord eller rum de söker.

People

Användardata i realtid

Användardata i realtid

Har du någonsin undrat vilken dag alla är på kontoret förutom du? Se vem som planerar att komma till kontoret dagen efter, eller ta reda på var din favoritkollega sitter. Boka en lämplig plats i förväg eller i farten, beroende på vilken typ av plats du behöver.

I mötet med krav på att vara hållbar kan användningen av arbetsstationer och rum begränsas. På så sätt kan dina anställda se vilka platser och arbetsstationer som för tillfället inte är tillgängliga.

Rengøringsmodul

Serviceförfrågningar

Serviceförfrågningar

Spilldes kaffet på bordet i mötesrummet? Lösningen kan inkludera en funktion för serviceförfrågningar, som gör det enkelt att hantera underhåll och drift av kontorslokaler med exakt platsinformation. Den som har spillt behöver bara öppna mobilappen och skicka in en serviceförfrågan.

Hantera och se kontorskapaciteten för att minska kostnader och optimera effektiviteten. Underhålls- och städpersonal kan omedelbart se vilka uppgifter som ska utföras baserat på bland annat bokningsdata.

 

Vi erbjuder tre paket – anpassade efter era behov

Ungefär priset på en kopp kaffe / arbetsstation / månad

Hitta rätt paket för att administrera, analysera och optimera din arbetsplats – vi hjälper dig att välja!

worksense-deskbooking

Basic

Basic

Snabb start med grundläggande funktioner

Börja med att erbjuda medarbetarna flexibilitet och valmöjligheter. Grundpaketet innehåller grundläggande funktioner för att förbättra den dagliga arbetsupplevelsen, till exempel möjligheten att boka arbetsstationer.

Inkluderar:

  • Mobilapp, webbläsar- och kiosktillgång
  • Bokning av arbetsplats för dig själv, kollega eller besökare
  • Personfinnare på våningsplaner
  • Se vem som planerar att vara på kontoret
  • Digitala och interaktiva våningsplaner
  • Namn och märkning av områden för vägledning
  • Dynamisk hantering av bokningskapacitet
  • Analys av data för arbetsplatsbokningar
  • Single Sign-On (SSO)
  • Obegränsat antal användare
  • Hjälpcenter och handledningar
  • SLA (08–16 EET)

 

+IoT-sensorkit för testning (30 dagars provperiod)

worksense-analyze

Pro

Pro

Den smarta arbetsplatslösningen

Frigör medarbetarna från fasta platser och frigör outnyttjad yta. Denna lösning kommer att betala sig själv många gånger om genom besparingar på fastighetskostnader. Samla in exakta användningsdata och serviceanmälningar för FM-operationer och strategiska beslut om arbetsplatsen. Optimera utrymmesbehov och koldioxidavtryck baserat på fakta. Förbättra kontorsdesign, underhåll och arbetsplatsupplevelsen med en enda lösning.

Inkluderar:

  • Bokning av mötesrum (integration)
  • Serviceanmälningar (integration)
  • Visualisering av realtidsbeläggning och inomhusluftkvalitet (IAQ)
  • IoT-beläggningssensorer (utvalda)
  • IoT-sensorer för inomhusluftkvalitet (utvalda)
  • IoT-parkeringensorer (utvalda)
  • Användningsanalys baserad på sensorer
  • IAQ-data (temperatur, luftfuktighet, CO2, TVOC)
  • Värmekartanalys för arbetsplatsen
  • Högsta tids- och rumsdataupplösning
  • Dataförvaring i 2 år
  • Platsbaserade serviceanmälningar via app
worksense-enterprise

Enterprise

Enterprise

Enterprise

Skräddarsydd lösning för fastighetsförvaltning

Dra nytta av hela potentialen i realtidsanvändningsdata med denna heltäckande smartkontorslösning. Enterprise-paketet är idealiskt för hyresgäster och fastighetsägare med komplexa behörighets- och användarhanteringskrav, flera lokationer och höga krav på servicenivå.

Utöver innehållet i Pro- och Grundpaket, inkluderar detta:

  • Realtidsvisning av köer i matsalar
  • IoT-enhetsintegrationer
  • Skräddarsydd datalagring
  • Anpassning efter särskilda krav

Låt oss hjälpa dig att skapa en smart arbetsplatsupplevelse och leda med arbetsplatsanalys

Nyheter och bloggar

  • Goda skäl för att arbeta flexibelt

    Det finns flera goda skäl att införa flexibla arbetslösningar, och det mest övertygande skälet är nog att det ger nöjda medarbetare.

  • Mobilisera! Flexibelt arbete: Vad det är – och vad det inte är

    Flexibelt arbete och växling mellan att arbeta hemifrån och på kontoret kan leda till en bättre balans mellan arbete och fritid.

  • 9 tips för att komma igång med flexibelt arbete

    Fleksibelt arbeidsmiljø med sensorteknologi er ofte basert på retningslinjer som er utarbeidet av HR.

Kontakta våra experter

Fyll i kontaktformuläret så hör vi av oss så snart som möjligt! Vi hjälper dig gärna att utforska hur EG Worksense kan stötta din organisation med att effektivisera hybridarbete och samla in realtidsdata för att förbättra din arbetsplats.